- Doświadczeni profesjonaliści w roli prowadzących.
- Różne formy przekazywania wiedzy, duża interaktywność.
- Połączenie teorii z praktyką.
- Zawsze aktualna wiedza.
- Materiały szkoleniowe.
- Indywidualne konsultacje po szkoleniu.
- Formuła szkoleń: prelekcje, warsztaty, analiza case study.
Oferta
1. Badania i analityka:
- Jak dowiedzieć się, co klienci o nas myślą? Badanie wizerunku marki / firmy / produktu /usługi.
- Jak zadawać właściwe pytania i wyciągać właściwe wnioski? Podstawy badań i analityki dla przedsiębiorców.
- Program R w analityce biznesowej.
- Excel w analityce biznesowej.
2. Dane i informacje:
- Społeczne i psychologiczne aspekty bezpieczeństwa informacji w firmie. Socjotechnika i mechanizmy wywierania wpływu a bezpieczeństwo informacyjne firmy.
- Dane i informacje - najcenniejszy zasób firmy. Wiesz jak nimi zarządzać?
3. Marketing i promocja:
- Social media to nie tylko facebook. Jak się orientować w świecie mediów społecznościowych?
- Jak wpływać na zachowania klientów? Modyfikowanie zachowań konsumenckich.
- Komunikacja w biznesie: jak gadać, żeby się dogadać. Skuteczna komunikacja biznesowa.
- Wizerunek masz tylko jeden – dbaj o niego! Świadome budowanie wizerunku w przestrzeni publicznej.
4. Networking:
- Networking jako skuteczny model budowy sieci kontaktów i wstęp do sprzedaży opartej na relacjach.
- Rekomendacje – narzędzie pozyskiwania wartościowych klientów.
Zamów