- Prowadzimy analizy na każdym poziomie zaawansowania.
- Nie ma dla nas znaczenia źródło czy format danych.
- Potrafimy ocenić jakość danych i oddzielić to, co ważne od mniej istotnego.
- Korzystamy zarówno z gotowych rozwiązań analitycznych, jak i z produktów open source.
- Każdy raport analityczny zawiera również interpretację wyników, wnioski i rekomendacje.
Potrzebujesz prostego i nieskomplikowanego opisu rzeczywistości?
- Policzymy częstości, średnie czy odchylenia standardowe.
- Zrobimy wykresy, tabele i dashboardy.
Odpowiemy na bardzo różne pytania, np.:
- Im wyższe wykształcenie, tym częściej klient wybiera pobyt w spa czy w zwykłym hotelu? (korelacje i analiza korespondencji)
- Czy kwota wydawana na zakupy w Internecie zależy od czasu spędzanego w sieci? (testy statystyczne)
- W jaki sposób czas spędzany w sieci zależy od wieku, wykształcenia, dochodu, miejsca zamieszkania, stanu rodzinnego? (analiza regresji)
- Jakie możemy wyróżnić grupy wśród użytkowników samochodów? (analiza skupień i drzewa decyzyjne)
- Jakie są typy postaw posiadaczy kominków wobec ekologii? (analiza czynnikowa)
- Od czego zależy to, czy klient spłaci kredyt? (analiza dyskryminacyjna)
- Jaki kolor, kształt i gramaturę opakowań wolą klienci? (analiza conjoint)
- Jeśli kobieta kupuje piwo, to częściej weźmie do tego chipsy czy hummus? (analiza koszykowa / Market Basket Analysis)
- Jakie produkty oferować w promocjach łączonych? (analiza koszykowa / Market Basket Analysis)
- Jakie określenia stosuje się do opisu piwa? (Text Mining)
- O czym piszą nasi klienci w reklamacjach? (Text Mining)
- Co to znaczy być wysportowanym mężczyzną? (analiza kulturowa tekstów i obrazów)
Każdy raport dostosowujemy do oczekiwań i potrzeb Klienta:
- Różne formaty plików (PDF, Word, Excel, PowerPoint, Publisher).
- Opis słowny, tabele i wykresy.
- Obliczenia, wnioski i rekomendacje.
Zamów