adpromo

Szkolenia

Zakres tematyczny szkoleń i warsztatów:
 
1. Analityka.
  • Typy analiz:
    • Statystyka bez tajemnic: od liczenia średniej po analizę czynnikową.
    • Wielowymiarowe analizy statystyczne (analiza regresji, czynnikowa, skupień, korespondencji, conjoint).
    • Eksploracja danych (data mining).
    • Analiza koszykowa.
    • Analiza tekstu i obrazu (text mining, sieci neuronowe).
    • Web Analytics (w tym: jak okiełznać Google Analytics?).
  • Narzędzia analityczne (programy do analiz ilościowych i jakościowych, w tym: open source).
 
2. Badania marketingowe, społeczne, ewaluacyjne.
  • Rola badań w codziennej praktyce firmy.
  • Zarządzanie projektem badawczym.
  • Etyka w badaniach.
  • Projektowanie badań:
    • Jakie tematy można zbadać, a jakich się nie da?
    • Co to oznacza "badanie dobrze zaprojektowane"?
    • Badania z małym, średnim i dużym budżetem.
    • Jakie metody i techniki badań mamy do dyspozycji?
    • Jak dobrać próbę?
    • Jak skonstruować narzędzia badawcze? Jak ułożyć kwestionariusz lub napisać dyspozycje do wywiadu?
  • Przeprowadzanie badań:
    • W jaki sposób poprawnie przeprowadzić badanie?
    • Jak ocenić, czy badanie zostało dobrze zrobione?
    • Współpraca z agencjami i instytutami badawczymi.
  • Analiza wyników:
    • Co mogą nam powiedzieć liczby, słowa i obrazy?
    • Alternatywne źródła wiedzy, walidacja uzyskanych danych.
    • Analizy ilościowe (statystyka, data mining) i jakościowe.
    • Pułapki wnioskowania, czyli jak nie nadinterpretować wyników badań.
    • W jaki sposób ocenić poprawność prezentowanych analiz?
    • Zasady konstruowania dobrych raportów badawczych (układ, zakres, język, tabele i wykresy).
 
3. Marketing i zachowania konsumenckie
  • Najnowsze trendy w marketingu.
  • Data-driven marketing, czyli marketing oparty na wiedzy.
  • Marketing online i offline.
  • Dlaczego ludzie podejmują takie, a nie inne decyzje zakupowe?
  • Czy i jak można sterować konsumentem?
 
4. Prywatność i bezpieczeństwo w Internecie
  • Świadomy użytkownik Internetu.
  • Jakie ślady cyfrowe zostawiamy za sobą i co można z tym zrobić?
  • Ile wiedzą o nas firmy? Co wie o nas Google i Facebook?
  • Procedury ochrony danych.
  • Społeczne i psychologiczne aspekty bezpieczeństwa.
 
5. Networking
  • rekomendacje jako skuteczne narzędzie pozyskiwani klientów
  • efektywny networking – czyli tworzenie długofalowych relacji biznesowych
  • zarządzanie sprzedażą
 
Nasze szkolenia to:
  • Doświadczeni profesjonaliści w roli prowadzących.
  • Różne formy przekazywania wiedzy, duża interaktywność.
  • Połączenie teorii z praktyką.
  • Zawsze aktualna wiedza.
  • Materiały szkoleniowe.
  • Indywidualne konsultacje po szkoleniu.

Czym się zajmujemy