adpromo

Reklama

Sprzedaż powierzchni reklamowych w następujących mediach:
  • Onet.pl, Forbes, Newsweek, Auto Świat, Fakt 
  • Avanti, Logo, gazeta.pl, Kuchnia,  Ładny dom,
  • Gazety regionalne np. Gazeta Pomorska,
 
 
Dlaczego warto mieć reklamę w  Forbes lub Newsweek? 
 
  1. Możesz ją mieć ogólnopolsko lub tylko na wybrane województwo w atrakcyjnej cenie,
  2. Kiedy Twoim klientem docelowym są osoby:
    • zamożne, aspirujące do zamożnych, bogatych
    • w wieku 25 – 49 lat,
    • z wykształceniem wyższym, o wysokim statusie społeczno – zawodowym,
    • kierują pracą innych ludzi, manager, właściciel firmy,
    • które podróżują samochodem około 5x w tygodniu,
    • korzystają z urządzeń mobilnych, kupują przez Internet,
    • wolą mieć rzeczy drogie, niż tanie,
    • co miesiąc korzystają z usług kosmetyczki, fryzjera, kupują perfumy oraz kosmetyki,
    • interesują się polityką, prawem i rozwojem osobistym, korzystają z doradztwa finansowego i prawnego
  3. W raz z rosnącymi dochodami rośnie czytelnictwo.  Wśród osób zamożnych i bogatych czytanie prasy jest pożądane – jako miejsce zdobywania informacji ale i wizerunkowo. 45% czyta od 4-6 tytułów tygodniowo, przynajmniej 1h dziennie.
  4. Kupowanie Forbes, Newsweek, prasy branżowej itp. to wyznacznik statusu i pozycji społecznej (cena jednego wydania ponad około 10 – 15 zł).
  5. Czytelnictwo rośnie wraz z aktywnością konsumencką.
  6. Komunikat reklamowy w prasie codziennej dociera również do ludzi, którzy na co dzień nie korzystają z Internetu, powyżej 50 r.ż,.
  7. Łatwiej wpada w oko, dłużej ją zapamiętujemy.
  8. Budzi pozytywne emocje, nie narzuca się, nie przeszkadza – w porównaniu do reklamy tv, radio czy on-line.
  9. Jest bardziej skuteczna niż on-line w tej gr. docelowej – większość użytkowników na zainstalowane adblock w przeglądarkach, blokujące reklamy on-line.
  10. Reklama ulokowana w odpowiednim kontekście angażuje bardziej odbiorcę niż w innych mediach.
  11. Czytelnik zauważa więcej szczegółów reklamy, dłużej na nią patrzy i dokładniej analizuje zamieszczona w niej treści.
  12. Reklama w prasie daje czytelnikowi więcej informacji, elementów, opisów, zalet produktu lub usługi.
  13. Jest tak długo jak ostanie wydanie danego czasopisma lub magazynu.
  14. Jeżeli reklama zaciekawi można do niej wrócić, pokazać komuś.
  15. Artykuł sponsorowany – możliwość reklamy dla takich branż jak np. prawnicza.
  16. Artykuł sponsorowany - nienachalne recenzowanie produktu lub usługi, wzbogacone reklamą.
  17. Artykuł sponsorowany – możliwość pochwalenia się w mediach społecznościowych, że nasz artykuł został wydrukowany w prestiżowym magazynie,
  18. Jedna z wielu dróg dotarcia do klienta, budująca świadomość marki – regionalnie, ogólnopolsko, jako prestiżowej, luksusowej, godnej zaufania.

Źródło:
  • Polskie Badania Czytelnictwa, raport: „Luksus kocha prasę”
  • Polskie Badania Czytelnictwa, Badanie „Prasa angażuje”
  • Prasa +, raporty dotyczące  tytułów: Newsweek, Forbes, Fakt
  • http://www.strefabiznesu.pl/wiadomosci/a/reklama-prasowa-wciaz-trzyma-sie-mocno-bo-gwarantuje-jakosc,12227585/

Czym się zajmujemy