adpromo

Analityka

Nasze mocne strony:
  • Prowadzimy analizy na każdym poziomie zaawansowania.
  • Nie ma dla nas znaczenia źródło czy format danych.
  • Potrafimy ocenić jakość danych i oddzielić to, co ważne od mniej istotnego.
  • Korzystamy zarówno z gotowych rozwiązań analitycznych, jak i z produktów open source.
  • Każdy raport analityczny zawiera również interpretację wyników, wnioski i rekomendacje.
 
Potrzebujesz prostego i nieskomplikowanego opisu rzeczywistości?
  • Policzymy częstości, średnie czy odchylenia standardowe.
  • Zrobimy wykresy, tabele i dashboardy.
 
Odpowiemy na bardzo różne pytania, np.:
  • Im wyższe wykształcenie, tym częściej klient wybiera pobyt w spa czy w zwykłym hotelu? (korelacje i analiza korespondencji)
  • Czy kwota wydawana na zakupy w Internecie zależy od czasu spędzanego w sieci? (testy statystyczne)
  • W jaki sposób czas spędzany w sieci zależy od wieku, wykształcenia, dochodu, miejsca zamieszkania, stanu rodzinnego? (analiza regresji)
  • Jakie możemy wyróżnić grupy wśród użytkowników samochodów? (analiza skupień i drzewa decyzyjne)
  • Jakie są typy postaw posiadaczy kominków wobec ekologii? (analiza czynnikowa)
  • Od czego zależy to, czy klient spłaci kredyt? (analiza dyskryminacyjna)
  • Jaki kolor, kształt i gramaturę opakowań wolą klienci? (analiza conjoint)
  • Jeśli kobieta kupuje piwo, to częściej weźmie do tego chipsy czy hummus? (analiza koszykowa / Market Basket Analysis)
  • Jakie produkty oferować w promocjach łączonych? (analiza koszykowa / Market Basket Analysis)
  • Jakie określenia stosuje się do opisu piwa? (Text Mining)
  • O czym piszą nasi klienci w reklamacjach? (Text Mining)
  • Co to znaczy być wysportowanym mężczyzną? (analiza kulturowa tekstów i obrazów)
 
Każdy raport dostosowujemy do oczekiwań i potrzeb Klienta:
  • Różne formaty plików (PDF, Word, Excel, PowerPoint, Publisher).
  • Opis słowny, tabele i wykresy.
  • Obliczenia, wnioski i rekomendacje.
 
Zamów

Czym się zajmujemy